صادق طباطبایی و فاطمه خاتمی خواهر سید محمد خاتمی در یک روز فوت کردند

صادق طباطبایی، سخنگوی دولت موقت و برادر همسر احمد خمینی، بر اثر ابتلا به بیماری سرطان در سن ۷۱ سالگی در دوسلدورف آلمان درگزشت. صادق طباطبایی از چهره‌های مورد علاقه ی ایت الله بی‌ بی‌ سی‌، برادر زن احمد خمینی و برادر زاده ی موسی صدر رهبر شیعیان لبنان بود و پسر خاله ی همسر روباه سبز سید محمد خاتمی است !!


زهره صادقی، خواهر عمام موسی صدر است که در سال ۱۳۵۳ با آخوند سيد محمد خاتمی ازدواج کرده است. عمام موسا صدر به گفته ی رامین پرهام، آخوندی عیاش، شیاد و پول‌ دوست بود (اینجا).

آیا صادق طباطبایی دلال مواد مخدر و اسلحه هم بود ؟

به گزارش روزنامه ی آلمانی‌ "دی زایت"، صادق طباطبایی در سال ۱۹۸۳ با یک و نیم کیلوگرم تریاک خام به ارزش ۴۰،۰۰۰ مارک در آلمان دستگیر شد. او نخست توضیح داده که این یک ماده ی قدیمی‌ خانگی است که برای یک عمه / خاله ی پیر در نظر گرفته شده و باعث شیرین شدن زندگی‌ ایرانیان می شود. پس از آنکه کسی‌ توجیه‌ های مسخره ی او را باور نکرد، ناگهان داستانش را عوض کرد و گفت: "مخالفان سیاسی می توانند این مواد را جاسازی کرده باشند تا چهره ی او را نزد خمینی حرامزاده خراب کنند !!

صادق طباطبایی در نهایت به علت داشتن گزرنامه ی دیپلماتیک (مصونیت سیاسی) آزاد می شود !!

صادق طباطبایی در زمان جنگ ایران و عراق در آلمان زندگی می‌ کرد و به تهیه ی اسلحه برای رژیم مشغول بود، اما در یک مورد پس از خرید و ارسال دویست عدد تفنگ M ۱۰۶، به سو استفاده و کم‌ فروشی متهم شد که با بررسی قضایی، از اتهام وارده تبرئه گردید و پرونده بسته شد.

در مقاله ی روزنامه ب آلمانی‌ آمده است که صادق طباطبایی با نماینده ی وزیر خارجه ی آمریکا در آلمان در شهر بن (پایتخت قدیم آلمان غربی)، گفتگویی مخفی داشته است. طباطبایی ۴٠ ساله که سخنگوی رایزنی رژیم بوده و با یک زن آلمانی نیز ازدواج کرده است، دلایل نماینده ی وزیر خارجه ی آمریکا را منصفانه نامید و قول داد با خمینی حرامزاده صحبت کند.

پاسدار محسن رضایی نیز، مدتی‌ صادق طباطبایی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده بود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار