روز گوزشورای اوسینی با دله موش رژیم در جمهوری اسلامی سوئد

باز این چه شورش و نکبت بازاری است که راه افتاده ؟! در جمهوری اسلامی سوئد که سر چپ ها به کون راست ها پنالتی می زند، مشتی از گله های کتل کلفت ولایت فقیه از ایران الله زده به حوالی قطب شمال کوچ کرده اند و رنج هجرت بر خود هموار نموده اند تا پیامی که اوسین ابن ابی اُبنه به هنگام سقش شدنش، در کهکشان منتشر کرد را به گوش ناشنوای سوئدی ها برسانند. |آنها فریاد می زنند: "اوسین اوسین" و ماتم ژست سوگواری به خود می گیرند.


آنها که درد و ورم اسلام کزایی را به همراه خود یدک کشیده و ماتحت انقلاب زده ی سوخته پوخته ی خود را برای دلقک دشت کرب و بلای هزار و سیصد سال پیش جر می دهند، آن هم در استکهلم، دله موش های رژیم هستند که به منظور بر هم زدن آرامش ایرانیان گریخته از یوغ ستمکاری و استبداد و فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی، به اشتباه و با خیالی خام، به دام یک جمهوری اسلامی دیگر در نزدیکی های قطب شمال افتاده اند.

در واقع رژیم های چپ متعفن این خطه، با هم دستی های پنهان و آشکار با سرکردگان ولایت فقیه، موج انبوهی از زباله های الله پرست پشتیبان رژیم اسلامی را به سان انگل و کرم های کون، در سوئد جا داده اند تا هر سال اپوزوسیون شاهد رژه و خودنمایی این هرزگان ولایت فقیه باشد.

کسی هم نیست از این حرامزادگان بپرسد شما که اینقدر درد و ورم دین دارید و برای گور به گور شدن اوسین نجاست زاده سر از پا نمی شناسید، پس چرا در همان خراب شده هایتان زیر سایه ی جمهوری اسلامی نماندید ؟! پرسشی البته نخ نما و سخیف است، زیرا پاسخش بسیار ساده اینست که این زباله های عفونی اسلامی، برای بازی های آینده ی رژیم به سوئد گسیل شده اند و با هماهنگی و خیانت عناصر چپ این کشور، توانسته اند اقامت و هتا شهروندی سوئد را دریافت کنند و نه تنها کوچک ترین مشکل مالی ندارند، بلکه در همه ی زمینه ها پراکنده شده اند و برای رژیم تبلیغات و کار می کنند و به وقتش نیز، ابراز وجود کرده و رژه ی اقتدار را به بهانه هایی همچون آشورا ماشورا به انجام می رسانند.

"نیما درویش" وبلاگ نویس مطرح ایرانی سوئدی، با نگاهی به این گندکاری های مزدوران اله بیتی رژیم در سوئد، به آن واکنش نشان داد و نوشت: "با دیدن اینها خونم به جوش می آید، دلم برای ایرانیان سالخورده ای می سوزد که خانواده هایشان را در شریعت اسلامی از دست داده اند...".


این وضعیت رقت بار کنونی در جمهوری اسلامی سوئد است، کشوری که چپ ها و فمنیست ها، سوسیال دمقراضه ها و سبزها در آن بسیار حرف می زنند و این کشور را به زانو درآورده اند. هم از گروه های الله پرست تروریست فلستینی پشتیبانی می کنند و به آنها اجازه ی ایجاد دفتر رسمی داده اند و هم سالانه ملیون ها دلار به فلستینی های تروریست کمک می کنند و هم با رژیم ولایت فقیه لاس می زنند و تا آنجا که تیغشان می برد، با رژیم همکاری های همه جانبه می کنند و هم گله گله مهاجران غیر قانونی و پناهجونما را در قالب دویست هزار عدد وارد کشور کرده اند که تنها این مردم هستند که باید جور آنها را بکشند.

اینجا همه چیز دارد ویران می شود.





نظرات

پست‌های پرطرفدار