رجزخوانی های قومی عربی علیه اسراییل

این از عادت ها و رسوم دیرینه ی تازیان است که اربده بکشند و در عین بدبختی و فلاکت و هتا هنگامی که بازی را صد در صد هم باخته اند، همچنان رجزخوانی کنند و خود را برتر و محق نشان دهند. بهترین نمونه ی این دلقک بازی فرهنگ عربی، آنجا نمود آشکاری دارد که سربازان آمریکایی دو خیابان با کاخ صدام فاصله داشتند و هنوز رادیو بغداد داشت نعره می زد که نیروی اسلام بر کفر پیروز داره می شه !!


دیروز سرکرده ی گروهک تروریستی "حزب الله لبنان"، باز اربده زد و اسراییل را تهدید به فشفه های نقطه چین زن خود کرد. موشک هایی که هنوز به حریم یک سوم آسمان اسراییل هم نشده اند، در هوا ترکیده و انفجارشان در آسمان تنها موجب شادی مردم به یاد آتش بازی های جشن های ملی می شود !! خر کردن و پیوسته در حماقت نگاه داشتن توده های فلک زده ی الله زده از سوی دستگاه های مغزشویی جمهوری اسلامی و این گروهک تروریستی، دقیقن همان کاری را می کند که رادیو بغداد در زمان اشغال عراق به دست آمریکا می کرد.


اما "بنیامین نتانیاهو" علت اصلی جنگ سی و سه روزه با لبنان به گروگان گرفته شده از سوی ولایت فقیه را بیان کرد. او در بخشی از سخنان خود گفت که این اربده های "حسن نصر الله" برای آنست که خوب می داند اگر بار دیگر دست از پا خطا کند، او را ده برابر منکوب خواهیم کرد. نتانیاهو به نقل از حسن نصر الله گفت:

"او که گفته بود اگر می دانستیم واکنش اسراییل به ربودن سه سرباز اسراییلی، اینگونه می بود، دوباره فکر می کردم". نتانیاهو در ادامه گفت:

"من امروز به او پیشنهاد می کنم نه دو بار بلکه بیست بار فکر کند، چرا که اگر با ما برخورد کند، چنان ضربه ی نابود کننده ای بخورد که هتا تصورش را هم نمی کند".


از اینرو، این بسیار مهم است که مردم ما با آگاهی یافتن نسبت به واقعیت تجاوزکارانه ی نیروهای الله پرست و کشورهای اسلامی علیه موجودیت کشور اسراییل، خود را از امواج سهمگین مغزشویی جمهوری اسلامی خلاص کنند تا بتوانند با چشمان باز، واقعیت مسلم را ببینند و امور را تجزیه و تحلیل کنند. دعوای اسراییل و فلستین، یک دعوای تاریخی است که اسلام به عنوان قوز بالای قوز آن محسوب می شود و دعوایی است که ریشه در نژاد پرستی فلستینی داشته است که امروز همان نژاد پرستی، در قالب عرب شدگی و جنگ اعراب با اسراییل و اسلام با اسراییل، خود را نمود می دهد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار