تروریست الله پرست افغانی، هفت تن را در پاریس با چاقو مورد یورش قرار داد

گروهک تروریستی "خلافت اسلام عراق و شام" موسوم به "داعش"، پیشتر با صدور بیانیه ای، درباره ی این یورش هشدار داده بود که: "ما به اذت الله، رم شما را اشغال خواهیم کرد، چلیپاهایتان را خواهیم شکست و زنانتان را به بردگی خواهیم گرفت".


در میان هفت تن از شهروندان اروپایی که از سوی تروریست الله پرست داعش مورد یورش با چاقو قرار گرفته اند، دو تن شهروند بریتانیا هستند. این یورش در پسین روز یک شنبه رخ داد. موجود تروریست، در یک دست چاقو و در دست دیگر میله ای فلزی داشت وهم زمان آیات انسان ستیز قرآن الکزا را در دل خود حمل می کرد. تروریست الله پرست که هم اکنون از سوی پلیس فرانسته بازداشت شده است، طبق معمول یک الله پرست افغانی است.

پلیس اعلام کرده که از هفت تن مورد یورش قرار گرفته، حال چار تن از آنان وخیم است. این رویداد تروریستی، دقایقی پس از ساعت یازده نیمه شب، در کنار نقب آب شمال خاوری پاییتخت فرانسه روی داده است.

همچنین نگاهبان دو سینما در منطقه ی "Canal de l’Ourcq" گفته است که تروریست افغان را در حالی دیده است که به هنگام یورش به مردم، دو تن به دنبال او بودند تا او را بازایستانند، اما او میله ی آهنی را به سوی کسانی که قصد بازایستاندن وی را داشتند، پرتاب می کند.



در بخشی از بیانیه ی گروهک تروریستی خلافت اسلامی به قلم آخوند "ابو محمد العدنانی الشامی" آمده است:

"شما باید به سربازان و پشتیبانانشان یورش ببرید. شما باید به پلیس، نیروهای امنیتی و کارکنان دستگاه های اطلاعاتیشان یورش ببرید و ماموران خائنشان را بکشید. آرامش آنها را بر هم بزنید. زندگی را برایشان تلخ کنید و خودشان را به خودشان مشغول سازید. اگر بتوانید یک اروپایی یا آمریکایی بی ایمان یا هر بی ایمان دیگری را بکشید، این کار را بکنید و جنگ را آغاز کنید. این شامل شهروندان کشورهایی هم می شود که علیه خلافت اسلامی با یکدیگر متحد شده و ائتلاف تشکیل داده اند. سپس به الله توکل کنید و هر جور خواستید آنها را بکشید و اگر نتوانستید گلوله و تفنگ به دست آورید، پس تک تک آن اروپایی ها یا فرانسوی ها یا متحدان آنها را نابود کنید...".

این متن، ترجمه ی این جستار است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار