با اعدام موافقم

ایران نه فرانسه است که شانزلیزه داشته باشد و نه سوئد و نروژ است که زندان هایش به هتل تشبیه شوند. ایران، کشوری است مالامال از مجرم و تبهکار و آدمکش و آدمخوار، دزد و متجاوز جنسی و مال مردم خور و ددخو و اربده کش و لات و هر جور کثافت دیگری که دلتان بخواهد !!


رژیم ولایت فقیه، خود به آن دلیل قصد دارد که برنامه ی حذف اعدام از تبهکاران قاچاقچی مواد مخدر را بردارد، زیرا سرکردگان مافیای مواد مخدر در ایران، از فرماندهان ارشد اطلاعات سپاه و واواک هستند و زیر نظر مستقیم حرامزادگانی همچون دیکتاتور رژیم و پاسدار "محسن رضایی" گردانده می شود. از اینرو، هیچ گاه عاملن اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر نشده اند و نخواهند شد و این اعدام سرفن جهت نمایش یک بازی مردم فریبانه بوده است که سال ها به خوبی توانسته بود مردم را فریب دهد و بر مافیای قاچاق مواد مخدر از سوی سپاه، سرپوش بگزارد.

این بدان معنی است که بازی در حال دگرگون شدن است و رژیم تصمیم دارد مجازات اعدام را از روی ناخاله نخودچی های قاچاقچی بردارد و برگ دیگری را بازی کند.

اما اعدام تنها منحصر به مواد فروشان نیست. بلکه، ویژه ی آدمکشان و جاسوس ها و ترویست ها نیز می شود. اینکه با قوانین کثافته ی اسلامی، در توجیه اعدام کوشیده می شود، مورد نظر این جستار نیست و هدف از این نوشتار، ترویج اعدام نیز نمی باشد. بلکه سرفن بیان این نکته است که در شرایط کنونی اجتماعی ایران، اعدام به عنوان کیفری لازم برای انتقام و کیفر کردن متجاوزان، ضروری است و آن را به عنوان عاملی بازدارنده ارزیابی می کنم.



با توجه به اینکه چند تروریست تجزیه طلب پانکرد به تازگی به دار مکافات آویخته شده اند و هم زمان، دشمنان یکپارچگی ایران بسیار بر تبل خود کوبیده و در سوراخ های دخمه های رسانه ای خود داد و هوار کرده اند، نشانگر آنست که حساسیت دشمنان ایران، به هنگامی که بحث لاشه کردن این خائنان تروریست پیش می آید، بسیار بالاست و از اینرو، می توان با بالا نگاه داشتن ساتور اعدام بر سر این خائنان به ایران، از اعدام به عنوان ابزاری پیشگیرانه بهره جست.

بدین معنی که دشمنان ایران و تجزیه طلبانی که خود را به منظور تکه پاره کردن ایران مسلح کرده اند، می دانند که اگر خلع سلاح نشوند در مقر گروهک خود لاشه سازی خواهند شد و اگر به خاک کشور یورش آورده و دست به اقدامات تروریستی بزنند، یا کشتار شده و یا دستگیر می گردند که در صورت دستگیری، حکم اعدام بر آنها اجرا خواهد شد. از اینرو، این سه سیاست هم زمان، می تواند به سود ایران تمام شود.

این سه سیاست، یکی یورش به تروریست ها در گرمخانه های عافیت خود و در مقرهای تروریستیشان در اقلیم خودسر کوردلستان است و دیگری دستگیری و اعدام.

تا روزگاری که وضعیت اجتماعی ایران به سبک دقیانوس اداره می شود و مردمی بی سوادی و لنگ نان و سقف، یازده ملیون بی سواد مطلق و هفت ملیون معتاد رسمی ثبت شده دارند و فحشا و دزدی با منتها درجه ی حکومت ناب اسلامی و محمدیش رسیده است، اعدام را امری واجب می دانم که ناگزیر باید با آن کنار آمد. اما این بدان معنا نیست که اعدام ها باید بر اساس شریعت کزایی اسلام اجرا شوند و بهانه های فقهی پلید اسلامی بر آنها بگزرد و بدین معنا نیز نیست که این اعدام ها در انظار همگانی انجام شوند.

بلکه سرفن از اعدام به عنوان ابزاری استفاده گردد که به ناچار و به شکلی موقت، روند انتقام از دشمنان جامعه و کشور را بستاند.

تروریست پیشمرگه ی پانکرد از گروهک تجزیه طلب کومله
که به خاطر یورش تروریستی به ایران و ایحاد ناامنی و نیز خیانت
به زادگاه خود ایران، به شیوه ای زیبا و استوره ای اعدام شد
 از اینرو، من که خود سال ها با اعدام مخالف بوده ام، با ارزیابی دوباره ی شرایط جامعه و پر رنگ تر شدن حضور تروریست ها در اقدام به ضربه زدن به امنیت ملی و یکپارچگی کشور، خط و خطوط مبارزه با دشمنان ایران را با اپوزوسیون میهن پرست مبارز جدا کرده و هیچ یک از به اصطلاح احزاب و در واقع گروهک های تروریستی پانکرد را جزو اپوزوسیون نمی دانم و همه ی کسانی که سر در آخور این دسته از کرم های متعفن دارند و یا حال و هوای نجسشان، بوی چپ و مصدق می دهد، حزو دشمنان و خائنان به کشور تلقی می شوند و این تعیین خط مشی، در کنار مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی صورت می گیرد که هرگز انتخاب من نبوده و نخواهد بود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار