جنگ آمریکا با ایران با توفان ریزگردها

ایالات متحده ی آمریکا که در زمان ریاست جمهوری یکی از احمق ترین و فاسد ترین رییسان جمهور این کشور "ژرژ بوش" پسر و در سال ۲۰۰۳ عراق را اشغال کرد، دست به جنایات بی شماری در این کشور نیز زد که موجی از اعتراضات بی سرانجام منطقه ای و جهانی را در پی داشت.


جنایات ارتش و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، شهره ی خاص و عام جهان است؛ تا بدان حد که آمریکا به منظور ترور افراد شاخص و دانشمندان این کشور، به مزدوران شرکت خصوصی "آب سیاه" (Black Water) ماموریت داده بود تا این افراد را ترور کنند که بالغ بر ۶۰۰ تن از دانشمندان اتمی، شیمی و فیزیک عراق به دست مزدوران امنیتی آمریکایی ترور شدند.

ارتش عراق سرانجام پس از تلفات ۱۱ هزار نفری شکست خورد و آمریکا با تلفات ۴ هزار نفری در این کشور مستقر شد و آن را به همراه ائتلاف جهانی به همراهی بازوی اصلی خود یعنی انگل ستان، اشغال کرد. آمار موحود در ویکی پدیا اعلام می کند که شمار قربانیان عراقی تا آگست ۲۰۰۷، ۱.۰۳۰.۰۰۰ نفر بوده است که از این میان، عوامل کشتار بدین شرحند:
- تیر اندازی ۴۸٪.
- خودروهای انفجاری ۲۰٪.
- بمباران هوایی ۹٪.
- تصادف ۶٪
- سایر موارد ۶٪.

آمریکا و انگلستان تنها به این میزان نیز بسنده نکردند و افزون بر این، دست به نابودی محیط زیست این کشور و خرابکاری زدند؛ در واقع آنچه که آنها کردند، یک "تروریسم زیستی" به تمام عیار بود که از آن جمله، خشک کردن تالاب ها و دریاچه های عراق را می توان برشمرد.



اما آمریکا و انگل ستان به تنهایی در خشکاندن نسبی "تالاب بزرگ" که دو سوم آن در عراق قرار دارد نیستند، بلکه این شرکت نفت زیر نظر رژیم نیز مقصر است که در این منطقه به ویرانی گسترده دست زده است. در واقع مکمل ویرانی زیست بوم تالاب بزرگ، بازوی اجرایی خود رژیم در کشور می باشد و باید به این مورد توجه کرد که منبع اصلی ریزگردها، زمین های خشک شده ی تالاب بزرگ است !!

تالاب بزرگ به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و هتا صدام حسین نیز میان سال های ۹۰ تا ۹۲ میلادی تلاش کرده بود که آن را خشک کند. امروز آلودگی هوا در خوزستان، ۲۱ برابر میزان مجاز است و این همه را مردم بیچاره ی ما، مدیون دشمنان خارجی، همسایه ی دژخیم و البته رژیم خونریز ولایت فقیه هستند.

جمهوری اسلامی که در مدیریت ضد ملی، هتا دست قاجاریه ی خیانتکار را هم از پشت بسته است، راحت ترین راه رسیدن به نفت این زمین ها را، خشکاندن تالاب ها دانست !! امیدوارم با برداشتن موانع جلوگیر ورود آب به تالاب بزرگ، این تالاب بزرگ که "هور العظیم" نیز خوانده می شود، بازسازی شده و مردم ما از شر این همه توطئه آسوده شوند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار