الله پرستان عرب به نیروهای نظامی کشور یورش آوردند

در اقدام تروریستی امروز ۳۱ اُم شهریور ماه ۲۵۷۷، گروهک تروریستی و الله پرست "الاهواز" که از سوی رژیم تروریستی و دشمن تاریخی ایران یعنی "صحرای عرعربستان" گردانده می شود، با یورش به رژه ی نیروهای نظامی کشور، ۳۴ تن از هم میهنان غیر مسلح ما را کشتار و ده ها تن دیگر را زخمی و مجروح نمود.


گروهک تروریستی الاهواز که در اروپا و آمریکا آزادانه فعالیت می کند و با صورتک حقوق بشری، تاکنون توانسته بقای انگل وار خود را حفظ کند، با انتشار پیامی در تارنمای این گروهک، مسئولیت ترور امروز در شهر اهواز را پذیرفت.

به دیگر سخن، عرب های الله پرست سنی رسمن با ایران اعلام جنگ کرده اند و با انجام ترور در خاک کشور، و بیش از این ترور در رژه ی نیروهای مسلح و سپس پذیرفتن مسئولیت این جنایت تروریستی، وعده ی سرکردگان رژیم سعودی مبنی بر اینکه جنگ را به درون ایران خواهند کشانید را عملی کرده و علیه موجودیت ایران اعلام جنگ کردند. در این رویداد تروریستی، شهروندان عادی از جمله زنان و کودکان نیز باشنده بودند.

ممکن است این ترور کور که به هدف خاصی به عنوان نیروی نظامی یورش نیاورده، بلکه هر آن کس که در آن گردهمایی حضور داشته است را هدف قرار داده و از اینرو یک ترور کور محسوب می شود، به دلیل ترور یکی از حرامزادگان تجزیه طلب عرب به نام "احمد مولا" صورت گرفته باشد که بهانه ی خوبی برای پوشش اقدام تروریستی امروز در اهواز از سوی گروهک الاهواز می باشد.

در فرهنگ بومی شیرازی، "احمد مولا" پیرمردی بچه باز است.

ضمن اینکه از کشتار دسته جمعی و تک تک دشمنان ایران ابراز خرسندی می کنم، اعلام جنگ رسمی تازیان علیه موجودیت کشور را دریافت کرده و به عنوان یک ایرانی از همه ی هم میهنانی که صدای مرا می شنوند می خواهم نسبت به رویکردهای مزدوران بیگانه که به مانند کرمی در زیر پوست اپوزوسیون جا خوش کرده اند، هوشیار باشند و اجازه ندهند که مبارزه ی ما با ولایت فقیه، در توجیه تروریسم عربی و اسلامی و جریان های ضد ایرانی تجزیه طلبانه، به سود این کرم های کون دشمن ایرانیان تمام شود.


از اینرو، خط مشی مبارزاتی خود را برای بار دیگر روشن می کنم که نیست جز رهنمود شاهزاده "رضا پهلوی" مبنی بر نافرمانی مدنی صرف و به دور از خشونت و همچنین، جدایی و شفاف سازی مرز برجسته و روشن با دشمنان کیان ملی و تمامیت آب و خاک کشورمان. از اینرو، از همه ی نیروهای مسلح که صدای مرا می شنوند می خواهم انتقام خون مردم هم میهنمان را به شیرین ترین شکل ممکن و قاطعانه ترین روش ممکن بگیرند و تروریست های ضد ایرانی را در درون کشور و در برون مرز، عقوبت و فرجام دهند.

عرعربستان سعودی که دشمن تاریخی ایران است، با هر روش و ترفند و با صرف هزینه های کلان، قصد دارد تا بر امواج مبارزاتی ملت ما علیه زورگویی و ستم جمهوری اسلامی سوار شده و در قالب یک اسب تروا، نه تنها به جمهوری اسلامی که به ماهیت ایران و هم میهنانمان، تا آنجا که می تواند آسیب بزند.

دوست دارم انتقام جاویدنامان امروز در اهواز را از مزدوران رژیم سعودی در منطقه بگیریم و شاهد انتقامی سخت و دردناک از تجزیه طلبان باشیم. امیدوارم روش برخورد با تجزیه طلبان پانکرد در اقلیم خودسر کوردکستان، بار دیگر و شکوهمندانه تر به کار گرفته شود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار