دو الله پرست عراقی و سوری متهم در پرونده ی چاقوکشی و قتل عمد کمنیتس، شهادت دادند

یک مرد سوری و یک مرد عراقی الله پرست که در نزاع خیابانی شهر "کمنیتس" آلمان شرکت داشتند، اعتراف کردند که با سه مرد آلمانی درگیر شدند. در این درگیری، آنها یک مرد آلمانی را در خاک خود کشتند. این رویداد تروریستی، منجر به بروز نا آرامی‌ های گسترده‌ ای در شهر کمنیتس شد.

تصویری از تظاهرات علیه مهاجران الله پرست غیر قانونی و ناخواسته، در شهر کمنیتس
"اینگرید بورگارت" سخنگوی دادستانی کمنیتس، روز دوشنبه ۱۲ اُم شهریور ماه برابر با سوم سپتامبر، در گفتگو با خبرگزاری آلمان اعلام کرد که دو متهم پرونده ی چاقوکشی در کمنتیس، در بازجویی اعتراف کرده‌ اند که در این درگیری شرکت داشته‌ اند. این دو متهم، یک مرد سوری و یک مرد عراقی الله پرست مهاجر هستند که پس از درگیری، به طور موقت بازداشت شده بودند. این دو موجود تروریست، به مشارکت در قتل عمد متهم هستند.

سخنگوی دادستانی در گفتگو با خبرگزاری آلمان، اشاره‌ ای به جزییات بازجویی از این دو متهم نکرد و تنها افزود:
"هنوز روشن نیست که چه چیزی موجب بروز این نزاع و چاقوکشی شده است".

مسئله ی "دفاع از خود" پیشتر در این پرونده رد شده بود. به گفته ی سخنگوی دادستانی، متهمان "بدون دلیل موجه، چندین بار با چاقو به یک مرد ۳۵ ساله ی آلمانی ضربه وارد آورده اند".



این دو نر الله پرست، روز یک شنبه چارم شهریور ماه برابر با ۲۶ آگست، بامداد زودهنگام با چند مرد جوان آلمانی درگیر شدند. آنها با چاقو به سر تن یورش آوردند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد. دو مرد دیگر به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها در این میان مرخص شده است.

این ماجرا به دلیل تجمع ده ها هزار شهروند آلمانی در کمنیتس، بازتاب گسترد‌ه‌ ای در آلمان داشت. تظاهر کنندگان  که از حضور ارازل و اوباشان الله پرست و تحمیلی در قالب فریبکارانه ی پناهجو و پناهنده، جانشان به لبشان آمده است، در واکنش به تجمع ریز انگل های سرخ و سبز و سوسیالیست که بی قید و شرط از پناهجویان جعلی و الله پرست پشتیبانی می کنند، پرچم های آلمان را به اهتزار درآوردند.

شهر کمنیتس، از زمان بروز این یورش تروریستی به تنش کشیده شده و شاهد رویارویی مردم میهن پرست آلمان و فرقه های سیاسی چپ و هوادار حضور گله های الله پرست در آلمان، شده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار