الله پرست پیشین: سوئد در ۵۰ سال آینده بازی را خواهد باخت، الله پرستان اینجا آمده اند تا کشورتان را در اختیار خود بگیرند

"مونا والتر" الله پرست پیشین می گوید:

"لیلا علی علمی" زن ۳۰ ساله ی سومالیایی، یک شنبه ی گزشته در حالی توانست در مجلس سوئد یک صندلی نمایندگی را به دست آورد که در خلال مبارزات انتخاباتیش، هتا یک واژه ی سوئدی را هم استفاده نکرده بود. چرا شما سوئدی ها نمی فهمید که سومالیایی ها و دیگر الله پرستان، به اینجا آمده اند تا کشورتان را در اختیار خود بگیرند ؟!"


این متن، ترجمه ی بخشی از این جستار است.

برای سالیان دراز، من تلاش کرده ام تا به سوئدی ها بفهمانم که هدف الله پرستان، اشغال کشور شما و به دست گرفتن اختیارات آنست.

سوئد برای صدها سال، در رد کردن هر آنچه که به خویش و قوم پرستی ربط پیدا می کند، کشوری یگانه و بی همتا بود. سوئدی های ابر انفرادی، همیشه بدین می بالیده اند که هرگز به دوستان و خانواده ی شان برای به دست آوردن شغل یا هر سودورزی دیگری کمک نکرده اند، زیرا این کار برای دیگر افراد شایسته، نادادگرانه، غیر اجتماعی و بیدادگرانه است.

این خلق و خو در هازمان سوئدی بسیار ریشه دارند که بیشتر سوئدی های بومی این کشور، از این باور خودداری می کنند که ما موجودات عجیب و غریبی هستیم. مردم، در بیشتر جاهای جهان، این را به عنوان یک اجبار اخلاقی می انگارند تا به افراد خانواده و تیره و طایفه ی شان و نیز هم میهنانشان کمک کنند تا به جایگاه های کلیدی دست یابند. البته، بیشینه ی سوئدی ها هنوز باور دارند که هر آن کس که به سوئد می آید، با ارزش های سوئدی هماهنگ و سازگار خواهد شد و مشتاق آن خواهد بود تا به بخشی از جامعه ی سوئدی تبدیل شود و همه ی آن چیزهایی که سوئدی هستند و همه ی کسانی که خود را سوئدی می خوانند را در آغوش بکشد.

هنگامی که ما باور داریم یا وانمود می کنیم که همه چیز درست سر جایش است، الله پرستان آرام آرام مشغول به دست آوردن زمینه های بیشتری هستند. هتا برای حزب خودش هم، این کاملن غافلگیرانه بود که "لیلا علی علمی" بتواند یکی از دو صندلی نمایندگی مجلس این کشور را از گوتنبرگ تصاحب کند.

لیلا علی علمی
سوئدی ها سوسیالیسم ملی (ناسیونال سوسیالیسم) نمی خواهند
پیش از انتخابات ۹ سپتامبر، بیشتر روزنامه نگاران درباره ی حزب نازی "جنبش مقاومت شمالی"، نگران و عصبی بودند. آنها ۲۱۰۶ رای به دست آوردند که آشکارا نشان می دهد که سوئدی ها آویژه ای به سوسیاللیسم ملی ندارند. اما هیچ کس از این واقعیت مسلم دچار ترس نمی شود که ما هم اکنون نزدیک به ۱ ملیون الله پرست در این کشور داریم که بسیاری از آنها به حزب های سیاسی نفوذ کرده اند تا منافع خودشان را تشویق و ترغیب کنند.

تنها راه حل برای سوئد اینست که این گله های الله پرست را به کشورهای خود بازپس فرستد که فکر می کنند هر چیزی "حرام" است و نمی خواهند به بخشی از هازمان سوئد تبدیل شوند و از یکی شدن با مردم و کشور سوئد، خودداری می کنند. اگر این کار را نکنیم، اسلام اهریمنی در ۵۰ سال آینده این کشور را کاملن اشغال و بر آن چیره خواهد شد. آمار جمعیت شناسی بسیار روشن است، در یک صد سال آینده، بازی تمام است !!


مونا والتر

نظرات

پست‌های پرطرفدار