آزادی اندیشه با مجذوبان نور

سازمان منتفع ولایت امر مسلمین جهان، در ۱۲۰ اُمین دوره ی "راهیان نور" به سوی مشهد دشت مرغاب در استان بوشهر، ۱۲۰ اُمین یادبود برگزاری جشن های ملی مذهبی را در راستای "حماسه ی ملی آشورای حسینی" برگزار نمود.


برخی از مجذوب شدگان در نور نیز، در راهیان نور به مجتمع منتفعان لایزال عمام عصر حضرت عمام خامنه ای گسیل شدند و پرچم های علیه الحاد و کفر را برافراشتند. شازده کوچولو از حزب چپ و مایکل آبرینجی از حزب بالا نیز، در میان شیفتگان حریم ولایت بودند. همه جا را شور حسینی و انقلابی پر کرده بود و شعار همیشگی "آزادی اندیشه" با "مجذوبان نور" پیوند خورد.

رسانه های بین المللی از جمله بی بی خانون و ان بی سی و سی بی چهل نیز این لشگر اثیری ولایتیان را پوشش داده و جهان از اینکه دسته ای از عصمتیان و علی علی گویان، تاکنون عرض اندام نکرده بوده و سرسپردگی خود به ولایت عمامنا حسین (غ) را عیان نکرده بودند، اکنون از اینکه هم اپوزوسیون داخلی مخالف پنهانکی و هم حکومت حقه ی جعفری دوازده تا چارده عمامی، هر دو دست در یک کاسه ی مشترک ولایت علی ابنه آب طالبی دارند، مکررن ابراز شوق و خوشحالی نمودند.

جان بر کفان، علی علی گویان راه نعمات اخروی را در مسیر خود به سوی هیئت های عصر پیمودند و نزری های قیمه و پلو گوشت را یکی پس از دیگر دست به دست میان خود و برادران و خواهرانشان پخش نمودند. تصاویر بالگردها از مراسم دعای روزمینی ولایتیان حاکی است که صدها هزار مومن خداجوی خداترس خدافروش، در این همایش راهپیمایی به سوی روزنه های امید بقای حضرت شرکت کرده بودند.

همین جستار در فارس نیوز

نظرات

پست‌های پرطرفدار