روایت تروریسم اسلامی و قومی در سیستان و بلوچستان

برای چندمین بار است که گروهک های تروریستی و الله پرست پاکستانی، بدان بهانه که از قومیت بلوچ هستند، بدون آنکه الزامن ایرانی بوده باشند، از راه مرزهای خاوری به درون کشور خزیده و عملیات های تروریستی انجام داده اند.


در تازه ترین یورش تروریست های الله پرست پان بلوچ، چند غلاده از تجزیه طلبان مسلح لاشه سازی شدند. این اقدام در پی اشراف اطلاعاتی بر هنگامه ی ورود تروریست ها و چگونگی کار آنها بوده است و این بدان معنی است که هر چه اشراف اطلاعاتی علیه تروریست ها بیشتر باشد، عنصر غافلگیری علیه نیروهای مرزبانی کمتر گشته و امنیت کشور و شهروندان افزایش می یابد.

از دیگر سو، تا زمانی که مردم سیستان همچنان الله زده اند و تا هنگامی که فقر و تنگدستی و بیکاری بر هازمان آنها سایه افکنده است، نمی توان توقع بهبودی شرایط را در آینده داشت.

راه حل برون از این شرایط شوم، ایجاد اشتغال به هر گونه و هر قیمت در این استان است که باید در راستای اسلام زدایی از آنها صورت گیرد. افزایش سطح سواد و آگاهی هم میهنان نسبت به تروریسم اسلام و ذات و سرشت خون آشام اسلام تحمیلی، آنها را از تروریست های گسیل شده از فاضلاب الله زده ای به نام پاکستان جدا خواهد کرد. در صورت ایجاد چنین شرایطی است که می توان امیدوار بود که مرز میان هم میهنان بلوچ ما و تروریست های پان بلوچ، برجسته سازی و پررنگ گردد.

تروریسم اسلامی مرز نمی شناسد. الله پرست راستین دقیقن همان کردار و رفتاری را دارد که محمد تازی پیامبر خودخوانده اسلام خونریز داشت و به واسطه ی آن، سرزمین های بی شماری را اشغال و ملیون ها انسان را تنها به خاطر داشتن دین و آیینی متفاوت، کشتار کرده و زندگی و دودمان آنها را برانداخته اند. رویه ی اسلامی سازی جهان، به معنای صدور تروریسم ناب اسلامی از جنس عربی و سنی آنست.


آنچه که ایران را با کشورهای نامسلمان در نبرد با تروریسم اسلامی، یکپارچه می سازد، ماهیت ایرانی ستیزی و اروپا ستیزی، زرتشتی ستیزی و مسیحی و یهودی ستیزی اسلام ناب محمدی است.

امید می رود که سرپل های تروریست هایی همچون جند الله و سر خر الله و کوفت الله که در پاکستان مستقرند، لاشه سازی شوند تا امنیت ایران با یورش پیشگیرانه تامین گردد. ایرانیان به خوبی می دانند که فاضلاب گهی که خودش به خودش نام پاکستان داده است، سرچشمه ی مشکلات تروریسم اسلامی و جاپای نفوذ الله پرستان عرعربستان علیه ایران و تمامیت ارضی کشور ماست و لازم است هر چه قاطعانه تر با دشمنان ایران زمین رویارویی کنیم.

نظرات

پست‌های پرطرفدار