مرگ یک کودک چارساله در جنایت تروریستی تجزیه طلبان پان عرب


عاملان یورش تروریستی در اهواز چه کسانی بودند ؟
گروهک تروریستی "الاهوازیه"، مسئول یورش تروریستی در اهواز بوده است. این در حالی است که در تحلیل های آغازین گفته شده بود احتمالن جریان های تکفیری نیز این جنایت تروریستی را انجام داده اند. ماهیت نوبعثی و قومگرایانه ی این تروریست ها، امر آشکاری است.

گروه الاهوازیه چیست ؟
این نام مخفف گروهک "الجبهه الدمیقراطیه الشعبیه الاهوازیه" است که به سرکردگی "صلاح ابوشریف" یا "علی مزرعه" و "محمود مزرعه" اداره می شود. مقر اصلی این گروهک تروریستی، به تازگی در کانادا قرار دارد و خط مشی تجزیه طلبانه با نیروی مسلحانه را پیگیری می کند. این گروهک ادعا دارد که نام اصلی شهر "خرمشهر" باید به نام عربی "محمره" دگرش یافته، زبان تحمیلی و اسلامی عربی در مدارس تدریس شود و همچنین استان خوزستان، زیر عنوان استان عرعربستان از ایران جدا شود.


کشته شدن "محمد طاها اقدامی" کودک چار ساله
محمد طاها اقدامی کودک چار ساله که تصاویری از او بر دستان یک افسر سپاه منتشر شده بود، به علت خونریزی شدید در اثر برخورد گلوله، در بیمارستان درگزشته است.

"سعد الله اقدامی" پدر این کودک، گفت که همسرش نیز تیر خورده و در اتاق عمل است. از سویی، "پیر حسین کولیوند" سرپرست سازمان اورژانس کشور، خبر داد که شماری از مجروحان این رویداد تروریستی از بیمارستان‌ های این شهر ترخیص شده‌ اند. برخی از تارنماهای محلی از جمله "خوزپرس"، سیاهه ای از کشته‌ شدگان در یورش تروریستی امروز در رژه ی نیروهای مسلح در اهواز را منتشر کرده‌ اند که بر اساس آن، ۱۱ تن از هم میهنان کشته‌ شده از سربازان وظیفه و جمعی از "سپاه ولی‌ عصر"، پنج تن از جمله یک سرهنگ و یک سروان، از پاسداران رسمی این نیرو، دو تن از بسیجیان وابسته به این نیرو و یک خبرنگار هستند.


نظرات

پست‌های پرطرفدار