انگل ستان: الله پرستان یک دختر را برای ۱۲ سال به عنوان برده ی جنسی ربوده بودند

الله پرستان ساکن انگل ستان، یک دختر را به مدت ۱۲ سال به عنوان برده ی جنسی دزدیده بودند. پلیس لندن که از سوی شهردار الله پرست و پاکستانی تبار آن به نام "صدیق خان" اداره می شود، این پرونده را به دلیل ترس از "نژاد پرست" خوانده شدن، نادیده گرفت.

این متن، ترجمه ی بخشی از این جستار است.


فرهنگ شیوع یافته ی موسوم به "نزاکت سیاسی" در هنگام ربایش این دختر، به معنای گروه های اوباش بود که معمولن میراثی پاکستانی بریتانیایی است و این پرونده به دلیل آنکه از اینکه نژاد پرست خوانده شود، پلیس از زیر پیگرد قرار دادن مجرمان تفره رفت. این فرهنگ در بریتانیا دگرگون نشده است. اگر این فرهنگ روزگاری دگرش می یافت، آنهایی که این دیدگاه را شایع کردند که زیر پیگرد قرار دادن گروه های اوباش الله پرست و یا هتا ابراز نگرانی درباره ی آنها، "اسلام هراسی" تلقی می شود، آنها نیز باید مورد پیگرد قرار بگیرند.

اما این به معنی کشاندن همه ی دستگاه و جناح چپ به دادگاه است، که چیزی نامحتمل است.

سارا همان دختر است و با میل خود ازدواج نکرده است. او مجبور شده تا با یکی از همان افراد حلقه ی اوباش ازدواج کند که وی را به شکلی موثر مجبور کرده بود تا پس از ربایشش در بوستان "تسکو" (Tesco) در حومه ی لندن، به عنوان برده ی جنسی این فرد اوباش الله پرست درآید.

این دختر دزدیده شده، یک انگل ایسی است و در همان لحظه ی فرتوربرداری عروسی، از پشت از سوی شوهر تحمیلیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. سارا در سن ۱۵ سالگی ربوده شد و به زور به ازدواج آن نره خر الله پرست درآمد و برای ۱۲ سال برده ی جنسی او بود. او که هرگز دوست پسری نداشته است، مشغول تحصیل در آموزشگاه بود و امیدوار بود روزگاری ماما شود.


پس از آنکه وی به تسکو بازنگشت، خانواده ی او فشار آوردند تا خودشان به جستجوی دخترشان بپردازند. مادر دختر به نام "جانت" گفت که پلیس گفته بود چند روز صبر کنید، او خودش بازخواهد گشت، اما او هرگز بازنگشت.

سارا ۵ سال پیش از آنکه رسوایی افتضاح آزار جنسی دختران سپید پوست از سوی اوباش متجاوز به دختران، در سال ۲۰۱۰ و برای نخستین بار افشا شود، پس از بررسی های دیلی میل و سپس دولت، ربوده شده بود. پس از این مصیبت، این دختر بیچاره ۸ بار سقط جنین می کند که پنج بار آن از سوی همان پزشک در بیمارستان "NHS" و دیگر پزشکان در درمانگاه های پشت خیابانی غیر قانونی انجام شده بود !!

او مجبور شده بود تا تازی نامه را به عربی بیاموزد و تنها اجازه داشت تا به زبان های اردو و پنجابی پاکستانی سخن بگوید.

نظرات

پست‌های پرطرفدار