با درد و ورم اسلام و دین، مجالی برای دفاع از شما ندارم

اینها که می گویند حقوق بشر و دمکراسی و آزادی، هنوز درد و ورم دین دارند و بر این باورند که دین کزایی و خدای موهوم، چیزهای خوبی هستند و اگر مسجد الکزا نشد، خب کلیسا الکزا یا ستایشگاهی چیزی، همینجوری دست خالی که نمی شه !! طرف به این باور رسید که بها الالاغ، خداست !!


همه ی تان را با هم، خدای خوهومتان شفا دهاد. دیوانگانی هرزه مغز هستید که از آزادی و شرف انسانی، جز بردگی در برابر غدار موهوم آسمانی نمی فهمید. ارزش هایی که آنها را به زرورق دادگری و حقوق انسانی پیچیده اید، کثافاتی دین زده و خرافه پرست بیش نیستند تا توهم خدا را در ذهن های بیچارگان توده و مسموم شدگان دین باره، از نو و هزاران باره زنده سازند. دروغگویانی بی شرم که خداپرستی را بر انسانیت برتری می دهند.

خدای موهوم، دیوانه ای که با آن و در راه آن، انسانیت را کشتار می کنند، چه بابای ایسای بی پدر باشد و چه خدای خشم آلوده ی کین ورز موسای آدمکش و چه الله مدینه ی پرداخته ی محمد تازی بچه باز و چه خود خودش خدای کزایی باشد و باب باشد و ازلی باشد و بها باشد و چه اهورامزدایی ناکجا آباد باشد که آش زرترشش پر است از زن ستیزی و تضییع حقوق انسانی، همگی دروغ و دغلی بیش نیستند.

اینکه مشتی بهایی را علم کنید که آخی رژیم چه ستمی در حقشان می کند، بی معنی است و راه به آزادی انسانی ایرانیان نمی برد. ترفند و دامی است برای به انحراف کشاندن ارزش ها و آرمان هایی که ایرانیان شریف و سرآمد این مرز و بوم همچون زنده یادان "صادق هدایت" و "فریدون فرخزاد"، برای آنها ایستاده و جان داده اند.

شما درد و ورم آزادی دینی و خدافروشی و مزخرف پوشی ذهنی و تقوا و زهد کزایی از سنخ خودتان را دارید و نه دغدغه ی آزادی اندیشه و ذهن و آزادی بیان. چرا که هزاران تن از خداناباوران از سوی خود شما بوزینه های دین خو، تکفیر می شوند، بایکوت می گردند و از حق و حقوق انسانی خود محروم گشته اند. جمهوری اسلامی، همان خود شما کثافات خداپرست دیگر ادیان هستید، با رنگ و لعابی دیگر و قبله ای دیگر و خدایی دیگر و دکان دین فروشی دیگری. بحث برای شما، بحث بر سر قدرت گیری و تمامیت خواهی دین خودتان است، نه آزادی اندیشه و احساس و بیان.


شما دین زدگان دین باره، هرگز برای انسانیت و آرمان های آزادی مطلق انسان، ارزشی قائل نبوده اید و تا توانسته اید علیه آن کوشیده اید و کشتارها کرده اید. جنایات شما بهاییان نسبت به بابیان، خود یکی از نوین ترین نمونه های آدمکشی به نام دین و خدای موهوم است که ریشه در درازنای تاریخ دارد و هتا از اسلام و مسیحیت و یهودیت هم فراتر می رود. شما دیوانگانی دست آویز موهومات هستید که سرشت پلید خود را با ابزار دین هویدا می کنید و خون انسان ها را می ریزید و به جز خود و مسلک و آیین کزاییتان، کس دیگری را تحمل نمی کنید. اینکه دیندار و خداپرست، دیندار و خداپرست دیگری را می کشد، نه چیز تازه ای است و نه این ماجرا با این روش، پایانی خواهد داشت.

شما بیمارید و چون خود بیمارید، از آن آگاه نیستید. خداناباوران درمانتان خواهند کرد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار