دختر شاه پریان

با نادانی نتوان ستیخت مگر آنکه دانش را چراغی در دست داشته باشیم و بدانیم که در جستجوی چه، چه هدفی را باید دنبال کرد. این روزگار تلخ انسانیت است که بر احوال مردم ما سال های سال گزشته است و این نوشته از برای اینست که به یاران هم اندیش بگوییم که هنگامه ی برخاستن است.


انسانیت می باید برخیزد. هیچ کس نباید بر انسان، جز انسانیت خود انسان و به دست خودش حکومت کند. انسانیتی که خشونت علیه هم نوع را نابخشودنی ترین گناه می انگارد و آرامش و آسایش آوری به مردمان زمین را نیک ترین کردارها. رفتاری که هم خوانی با روایت های عاشقانه و مینوی انسانی داشته باشد و به دور از سنگدلی ها و اندیشه های جدایی افکنانه از هر سنخش. نبرد انسانیت تاکنون برای بقا بوده است، زین پس باید برای ماندگاری اصالت این اندیشه و رهنمود باشد.

چه با صلح و چه با جنگ، انسان باید راه خود را به درون دهلیزی بگزارد که در آن اهریمنان آدمخوار لانه کرده اند. باید تک تک دشمنان انسانیت بیرون کشیده شوند، کشتار و طرد شوند و زمین از وجود غیر انسان پاک گردد.

همه ی دیگر پرستان، از اهریمنان گرفته تا خدایان، خائنانی به انسانیتند که وجودشان تعریف بردگی است. انسان باید دیگر برده نباشد و نباید گزاشت تا مغلطه ی آزادی در روزگاری جا بیفتد که انسان ها هنوز بردگانی هستند که به دروغ آزاد خوانده شده اند تا خدایان و اهریمنان از شر طغیان و شورششان در امان باشند. انسانیت مرز دارد و ما در مرزهای خویش نباید دیگر پذیر باشیم. دوستی ما با انسان دوستان، در بیرون مرزها و دشمنی ما با دشمنان انسان، در فراسوی دوستی با دوستانمان باید باشد.

انگل ها روایت می کنند که قرآنی را یافته اند که تاریخ نوشتارش به پیش از اسلام الکزا می رسد !! همیشه باید منتظر جادویی از آستین اینها بود.


بر اساس آزمایش‌ های رادیو کربن در دانشگاه آکسفورد، اعلام شده که این قرآن می‌ تواند یکی از کهن ترین نسک های قرآن در جهان باشد، اما اکنون چند تاریخ نگار ادعا کرده‌ اند که این نسک خطی ممکن است متعلق به پیش از زمان محمد تازی پیامبر خودخوانده ی اسلام بوده باشد و در زمان صدر اسلام بازنویسی شده باشد.

"تام هالند" تاریخ نگار انگل ایسی ادعا می کند که این برگه های یافت شده، قطعیت در مورد تاریخ ظهور قرآن را متزلزل می‌ کند و شبهاتی در مورد تاریخ پیامبر خودخوانده ی اسلام و اصحابش ایجاد می‌ کند.

"کیت اسمال" از کتابخانه ی بادلین دانشگاه آکسفورد نیز، مدعی شد که این کشف مجال بیشتری برای بحث در مورد چگونگی پیدایش قرآن فراهم می‌ کند که محمد و پیروانش از یک نوشته‌ ای که پیشتر وجود داشته، سو استفاده کرده و آن را با اصول سیاسی و اعتقادی خود شکل داده‌ اند و در واقع قرآن از راه وحی به محمد نرسیده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار